VOLKSWAGEN ne može biti zadovoljan prodajnim rezultatima svog najvećeg i najluksuznijeg modela. Stoga će novi model biti izveden u skladu s očekivanjima kupaca s najjačih tržišta, američkog i, dakako, kineskog.
Naime, Phaeton nikako nije uspio zainteresirati potencijalne kupce u većem broju te je, primjerice, s američkog, za ovakve automobile vrlo unosnog tržišta, povučen u svega dvije godine.
Upravo bi stoga sljedeća generacija trebala biti prilično modificirana u odnosu na sadašnju, čija je osvježena verzija nedavno predstavljana. Novi bi model tako idejno i tehnički trebao biti riješen na način da se prvenstveno svidi američkim i kineskim, a ne europskim kupcima.
Kako to točno u Volkswagenu namjeravaju učiniti još uvijek nije u potpunosti poznato, no insajderi javljaju o manjem rastu dimenzija i živahnijem dizajnu. Upravo je konzervativnost često spominjana kao minus trenutnoj generaciji. Nadalje, ovaj će se automobil temeljiti na lakšoj šasiji, a kao jedno od rješenja se spominje i upotreba one iz Audija A8. To će pak riješiti veliku masu i sve probleme koje ista povlači za sobom.
Iako će se i dalje raditi o modelu s vrha Volkswagenove ponude što se tiče opremljenosti, komfora i motorizacije, cijena bi mu trebala biti nešto niža. Želja za većim probojem na američko i kinesko tržište bi trebala pak osigurati nastavak ugradnje benzinskog W12 motora, dok će ostatak ponude činiti V6 i V8 benzinski i TDI motori. Dakako, po uzoru na novi Touareg, sljedeći će Phaeton dobiti i hibridnu izvedbu.
Do dolaska nove generacije Phaetona je ostalo još nekoliko godina, pa će o njemu svakako biti još vijesti.