Fiat će integrirati kabele za punjenje u karoseriju svojih sljedećih generacija električnih vozila, počevši s novim Grande Pandama iduće godine.
Opružni kabel će biti pohranjen iza prednje maske automobila, a Fiat ga naziva "inovativnim načinom punjenja električnih auta".
Integriranje uvlačivih kabela u karoseriju auta moglo bi igrati važnu ulogu u prihvaćanju električnih auta, rekao je Carlos Tavares, CEO Fiatove matične tvrtke Stellantis.
"Imate ove fantastične automobile – pune tehnologije, sjajnih materijala, lijepih ukrasa – a prva stvar koju učinite je da stavite kabel na tlo, i on je prljav i bacate ga natrag u prtljažnik. To nije baš visoka tehnologija. Ako pogledate usisavače, oni su našli bolje rješenje", prenosi Autocar.
Trebao bi biti jedan od najjeftinijih električnih auta na tržištu
U Grande Pandi, koja će stići na ceste početkom iduće godine, integrirani AC kabel može puniti brzinama do 7.4 kW, što znači da može dodati oko 193 kilometra na Pandinu bateriju od 44 kWh za 4 sata i 10 minuta.
Prednji kabel za punjenje neće imati opciju brzog punjenja zbog zahtjeva za hlađenjem. Odvojeni DC priključak za punjenje nalazi se na strani automobila za brže brzine punjenja do 100 kW.
Kada stigne na ceste iduće godine, Panda temeljena na platformi Smart Car bit će jedan od najjeftinijih električnih automobila na tržištu s cijenama koje će navodno počinjati od "manje od 25.300 eura".