Nove fotografije Giuliette

O NOVOM modelu iz Alfa Romea smo vas već izvijestili, a sada vam donosimo i najnovije fotografije nasljednice modela 147, Giuliette.

Trenutno većinu informacija doznajemo iz novoobjavljenih priloženih fotografija kako eksterijera tako i interijera. Što se vanjštine tiče naglasak je na masci motora te svjetlima, dok nam fotografije interijera nude malo više detalja prednje armature i sjedala.

Dizajn Giuliettu nepogrešivo smješta u Alfinu obitelj, a riječ je svakako o jednom od najdinamičnijih, a ujedno i elegantnijih modela ovog proizvođača. Utjecaji modela 8C, MiTa i ostalih prethodnika su jasno vidljivi no moderniji će izričaj svakako privući i nove kupce.

Giulietta će se proizvoditi samo u izvedbi s pet vrat (MiTo će preuzeti ulogu trovratne izvedbe), a svojim dimenzijama (duljina 4,35 m, međuosovinski razmak 2,63 m) uglavnom odgovara konkurenciji, prvenstveno VW Golfu, koji je i predvodnik segmenta.

Sprijeda se nalazi MacPherson, dok je straga ugrađen novi multilink, a u Alfi tvrde kako će ovim ovjesom model konkurirati za sam vrh klase. S ovim će modelom biti dostupan i Alfin DNA sustav podešavanja ovjesa i rada motora, a kupci će moći izabrati između 16, 17 i 18-colnih naplataka.

Unutrašnjost je organizirana u skladu s Alfinom tradicijom, no uz nekoliko modernih dodataka koji bi trebali povećati jednostavnost korištenja i ergonomiju. Također, kupcima će na izbor biti ponuđeni novi ukrasi i prateća oprema s popisa opcija.

Giuliettu će pokretati četiri-cilindarski benzinski i dizelski turbo motori čija će se snaga kretati između 120 i 230 KS koliko će razvijati 1,8-litreni turbobenzinac. Najsnažniji dizelski motor će razvijat snagu od 170 KS.

U konačnici bi svi modeli trebali biti dostupni s Multi-Air sustavom upravljanja ventilima te stop-start sustavom aktivacije motora. Recimo još i kako će motori standardno biti upareni s 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima, a kasnije će se ponudi priključiti i mjenjači s dvije spojke.

Giulietta bi službeno prvi put trebala nastupiti na ženevskom auto salonu, a na talijanskom će se tržištu naći gotovo u isto vrijeme, u ožujku sljedeće godine. Cijena bi navodno trebala biti "vrlo konkurentna" s obzirom kako u Alfi imaju poprilično visoko postavljene prodajne ciljeve.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.