BMW predstavlja treću generaciju serije 1 koja pored nove osnove donosi niz novosti.
Ono bitno je da je novi model postavljen na FAAR (Frontantriebsarchitektur) platformu, a u prijevodu to znači i kako je pogon stigao naprijed. Istina, tu je i xDrive, ali samo za najsnažniju M135i izvedbu. Vjerovali ili ne, BMW pritom s novim modelom naglašava praktičnost, a hvali se i činjenicom da je na stražnjoj klupi sada 19 mm više mjesta za koljena i 33 za glave. Veći je i prtljažnik, sada volumena 380 litara.
Da, sve rečeno su prve vijesti glede novog BMW-a, nekada sportski orijentiranog modela, a o pogonima tek na kraju. Novosti nastavljamo i podatkom kako je serija 1 još jedan kompakt koji gubi izvedbu s tri vrata. Tko zna, možda ovdje dobije limuzinsku, crossover je ionako otprije tu. Realno, model najviše sličnosti ima s podignutim X2.
Ono što je dobro za sve poklonike je da serija 1 sada izgleda još mišićavije, a narasli su i "bubrezi“. Osjetno impresivniji je i interijer, s digitalnim kokpitom, iDrive sustavom i sl. Naravno, ako ste jedan od onih kojima takve stvari čine must have izbor. U protivnom više će vas veseliti daljnje podizanje kvalitete.
Konačno i koja o motorima. Pet jedinica je predviđeno, tri dizelaša i dva benzinca. Prije spomenuti M135i je gornja granica s 306 KS i 450 Nm kojih daje 2.0 TwinPower. Bazu pak čini gotovo trostruko slabiji motor, 116 KS snažni dizelaš iz 116d.
Prodaja kreće u rujnu, a cijene će biti naknadno objavljene.