Nova E klasa u najbrutalnijem izdanju: Ima 612 KS i ne boji se nikoga

 Foto: Mercedes

ELEGANTNA poslovna limuzina iz Mercedesa pokazala je drugo lice, koje će vam se svidjeti na prvu. 
 
Naravno, u pitanju je AMG izvedba, točnije njih dvije. E klasa nikada nije bila snažnija i brža, a to u prijevodu znači preko 600 KS, pogon na sve kotače i sprint do 100 km/h za neznatno više od 3 sekunde.
 
Konkretno, 4.0 V8 twin-turbo u E63 AMG 4MATIC+ razvija 420 kW/572 KS i 750 Nm, a ubrza E klasu do 100 km/h za 3,5 sekundi. Dodatak S u imenu znači maksimum od 450 kW/612 KS i 850 Nm, ali i za desetinku sekunde kraće ubrzanje do 100 km/h – nevjerojatnih 3,4 sekundi. Pritom imajte na umu da govorimo o gotovo dvije tone teškoj limuzini nakrcanoj opremom, koja prema tvorničkim podacima troši 8,9 l/100 km u prosjeku, a samo zahvaljujući blokadi ne ide preko 250 km/h. Izuzetak je AMG Driver's Package s kojim je maksimalac podignut na 300 km/h.
 
 
Obje izvedbe opremljene su AMG Speedshift MCT mjenjačem sa devet stupnjeva prijenosa, ali i 4Matic+ pogonom. Na novosti su posebno ponosni u Mercedesu te napominju da između dvije generacije nikada prije nije napravljen toliki tehnološki napredak.
 
Ne treba posebno naglašavati da se AMG izvedba i vizualno jasno distancira od osnovnog modela. Atraktivnosti će tako doprinositi brojni detalji u vidu karoserijskih nadogradnji. Posebno upečatljiva je prednjica vozila, te izbačeni rubnjaci blatobrana koji povećavaju širinu vozila za 17 mm. Na boku osim atraktivnih naplataka promjera minimalno 19 inča natpis "V8 BITURBO 4MATIC+" jasno govori kako se radi o nečem posebnom. 
 

E klasa je i u AMG izvedbi zadržala gospodske manire. Kada ne driftate i palite gume moguće ju je voziti i uglađeno, a kabina dolazi opremljena u skladu s očekivanjima – sve je tu i sve izgleda odlično. Vozi li se lagano, upravljačka elektronika će deaktivirati četiri cilindra, i to u širokom režimu od 1.000 do 3.250 o/min. Osim izbora modaliteta rada tu je opcija Racestart, koja će u sportskim programima rada osigurati optimalni start iz stanja mirovanja. A sve dalje ovisi o vozaču i njegovim afinitetima.
 
Vrhunski ovjes i upravljački sustav ne treba posebno napominjati, kao i podatak da serijski moćne kočnice moguće oplemeniti keramikom ojačanom karbonom. Naravno, prateća telemetrija osigurava sve potrebne informacije, kako na cesti tako i na stazi. 
 
I na kraju recimo kako će start top izvedbe E klase biti 16. studenog na LA Auto Showu u obliku posebne Edition 1 izvedbe, a prodaja starta 16. siječnja iduće godine. Prve primjerke na cesti možemo očekivati u ožujku.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.