Nije TDI, ali privlači kao magnet: Udvostručena proizvodnja električnog Golfa

Foto: Volkswagen
 
MNOGI su prije nešto više od dvije godine izbijanjem afere Dieselgate prognozirali trajni pad Volkswagena i nemogućnost da se digne i opet osvoji vrh. I prevarili su se. 
 
Volkswagen je svoj dug većim dijelom platio, a drastični zaokret u poslovanju i napose marketinškim aktivnostima donio novi imidž. Opranog imena i sada nanovo istaknutih aduta Volkswagen i njegovi modeli opet grabe prema vrhovima prodajnih ljestvica, i to od Europe preko Kine do Amerike. Istina, dio modela i vodstva je morao platiti glavom, a brojni se poklonici ni danas ne mogu pomiriti s nekim činjenicama. 
 
Da, TDI je nekad bio ime koje dopušta sve, pa i bezobrazno visoku cijenu, a danas ga gotovo i ne spominju. Umjesto toga svi iščekuju I.D. obitelj električnih automobila, kao i kojekakve e-tron izvedbe nekih drugih marki. Jedan je model usprkos brojnim problemima preživio, a to je Golf. Točnije e-Golf, električna izvedba koju je Volkswagen prvotno lansirao reda radi, a sada će poslužiti za konačni prelazak tvrtke i korisnika njenih proizvoda na nove tehnologije.
 
 
Vjerovali ili ne, potražnja za obnovljenim električnim Golfom je u porastu. Toliko da je uvedena druga smjena, a proizvodnja udvostručena. Dnevno s proizvodnih traka siđe 70 e-Golfova i svi imaju kupca usprkos cijeni od 35.900 eura. Istina, nije to ništa strašno jer govorimo o tek najviše 2100 Golfova mjesečno, ali marketinški je to odlično iskorišteno.  
 
E-Golf definitivno nije jeftin kao ni ekološki nesvjesna mu braća, a i performanse nisu za pamćenje. U izvedbi s 35,8 kWh baterijama prijeđe 200 km, što je opet gotovo dvostruko više od prethodne generacije modela (s 24,2 kWh baterijama). Očekuje se da će do dolaska modela I.D. kapacitet biti još jednom povećan, i to na 48 kWh, a doseg na barem 265 km.
 
 
A Volkswagenu inače ide sasvim dobro. Proizvodi preko 60 modela u 50 tvornica smještenih u 14 zemalja. I u 2017. godini je proizveo šest milijuna vozila, a među njima su i dalje najpopularniji Polo, Golf, Passat i ostatak starog društva. U Volkswagenu kažu da su od lansiranja legendarne bube prije 72 godine proizveli preko 150 milijuna vozila. 
 
A do kraja desetljeća Volkswagen planira ojačati električnu ponudu te istovremeno osjetno povećati ponudu SUV modela. Do 2020. godine bit će ih 19, što je udio od oko 40 % u gami. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.