AKO ste vozački purist i ne patite od kompleksa veličine, snage i broja cilindara, onda vam nije potrebno puno da budete sretni i za upravljačem.
Vlasnici automobila kao što su Toyota MR2 i kojekakvih kompaktnih sleepera to najbolje znaju. Među njima je jedan od najzanimljivijih Copen, samozatajni roadster koji se svojevremeno nudio i na našem tržištu. Nudio ga je Daihatsu, koji je u sastavu Toyote, a kojeg na ovim prostorima pamtimo po nevjerojatnom Charadeu.
Copen je i dalje prisutan na tržištu, a sad su ga u Toyoti odlučili obogatiti sportskom GR izvedbom. Automobil je ukrašen sportskom dekoracijom, izvana i iznutra. Ispod poklopca je motor poznat za kei segment, trocilindrični turbak zapremine tek 660 ccm i snage 65 KS. Serijska oprema uključuje šperu i pet-stupanjski ručni mjenjač, a za ovu izvedbu dotjeran je i ovjes te servo upravljač.
I sad ono najbolje. Japanci će ga moći imati za oko 22.500 dolara, odnosno i za nešto manje odluče li se za CVT mjenjač.I kad sve rečeno zbrojite razumjet ćete zašto je nekima ovaj automobil toliko privlačan.
Jedan primjerak Copena nalazi se i u našim Index Oglasima, možete ga vidjeti ovdje.