OPEL Astra se nudi i u formi plugin hibrida koja nosi kultno ime GSe.
Za razliku od Kadetta Kadže koji je u GS izdanju bio strah i trepet na cesti, Astra se nameće luksuzom i uglađenošću, a u Irmscherovoj verziji donosi dašak luksuza minulih vremena. Tako se izvana distancira novim naplacima i mesnatijim odbojnicima, a uočljivo je i da su u Irmscheru odradili klasično spuštanje vozila.
Ista stvar nudi se na običnoj Astri, pa ovdje i nema iznenađenja. Razlika je primjerice u detaljima. Tako je Astra GSe tvornički 10 mm bliže podlozi, a Irmscher ju spušta za još 25 mm. Sve to omogućavaju Koni i njegovi amortizeri. Sportska kalibracija serva i ESP-a je ostala ista.
Nema novosti ni ispod poklopca. Pogon koji čine 1.6 turbak i elektromotor je ostao isti. 225 KS maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta su vršne vrijednosti.
U kabini čista ekskluziva - kožom presvučen interijer, tepisi od velura i detalji od nehrđajućeg čelika. Sve u svemu, teška šminka koja Opelov kompakt izdvaja iz mase.