NEKOĆ najjeftiniji model je rasprodan, a prvi idući probio je za mnoge visoko postavljenu granicu od 20.000 eura.
Iako je Volkswagen već dugo odmaknut od epiteta "narodnog automobila“, bar kad je cijena u pitanju, stvari se sada dodatno kompliciraju. Najjeftiniji Volkswagen up! je rasprodan po pitanju jeftinijih ulaznih modela, a na popisu dostupnih mogu se naći određene količine električne izvedbe te sportskog GTI-ja.
Kako piše 24Hamburg, Volkswagen se time oprostio od low-cost segmenta. Najjeftiniji VW je sada Polo, model kojem su dani, po svemu sudeći, također odbrojeni. U Njemačkoj kreće od nešto više od 20.800 eura, čime se marka dodatno odmakla od svojih nekadašnjih klijenata.
Mnogi su aspekti krivi za ovakvu politiku i poskupljenje automobila. Kao najznačajniji se spominju energetska kriza, uvođenje nove opreme (sustavi asistencije) te stroži emisijski standardi. S druge strane Focus Online piše kako povećanjem cijena konvencionalnih automobila proizvođači žele namaknuti sredstva potrebna za (skupi) razvoj električnih automobila.
Ovdje je fer reći kako ni konkurencija nije ništa bolja. I dok smo još prije koju godinu temu o najjeftinijim automobilima otvarali iznosom od oko 10.000 eura, danas se na prste ruku mogu nabrojati modeli koje možete dobiti za manje od nekadašnjih 100.000 kuna.
Stanje u Hrvatskoj
Volkswagen u Hrvatskoj još uvijek drži epitet "narodnog automobila“. S 1426 prodanih primjeraka u prva tri mjeseca ove godine, drži 11.76% tržišta te je najprodavanija marka. Međutim, jeftinija konkurencija, posebno Renault i Škoda, diše za vratom, pa tako Renault zaostaje za samo osam automobila.
Ukine li Volkswagen Polo, a Renault zadrži Clio, jasno je kako će doći do nove preraspodjele snaga na tržištu. Inače, Volkswagen, prema podacima na službenim stranicama, ponudu otvara s Polom koji stoji 19.512 eura te se nalazi na popisu odmah dostupnih vozila.