Najjači Ferrari u povijesti: Ima 1000 KS i na 100 km/h stiže za 2,5 sekundi

Foto: Ferrari

KONAČNO smo i to dočekali. Ferrari je predstavio dugo najavljivani bolid s hibridnim pogonom i nevjerojatnim performansama.

Ime mu je SF90 Stradale i trenutno je najsnažniji cestovni Ferrari svih vremena. A poput vrlo uspješnog prethodnika LaFerrarija, i on je hibrid. Ali sada ima "mali" benzinski motor, može se puniti kao plug-in hibrid i ima pogon na sve kotače. I da, sa 735 kW/1000 KS je doista najsnažniji cestovni Ferrari u povijesti.

A najzaslužniji za to je 4.0 V8 turbo koji daje 780 KS i 800 Nm. Već samim time govorimo o najjačem Ferrarijevom V8 bolidu do sada. A onda je Ferrari ubacio tri elektromotora, jedan straga te dva naprijed, a oni daju preostalih 220 KS. Na priču se nastavlja osam-stupanjski mjenjač s dvije spojke te prvi put pogon na sve kotače. Na 100 km/h stiže za 2,5 sekundi, 200 km/h ima za 6,7 sekundi, a ne staje do 340 km/h. Pritom je na domaćoj stazi Fiorano skoro sekundu brži od LaFerrarija.

I sad ono manje bitno. Ovaj Ferrari će na struju voziti do 25 km, i to uz maksimalnih 135 km/h. Nije loše za baterije kapaciteta 7,9 kWh.

Ono zanimljivije je da je aerodinamika vrhunska, s 15 mm podignutim prednjim krajem vozila za bolji protok zraka. Pri 250 km/h osigurava potisak od 390 kg. I da, govorimo o automobilu teškom 1570 kg, što je 13 kg manje od LaFerrarija. Nije puno, ali veseli, posebno ako se uzme u obzir da je šasija sada 20% čvršća i ima 40% veću torzijsku krutost. Trebali bismo spomenuti i interijer, koji je sada u potpunosti digitalan, sa 16-inčnim zaslonom i F1 sučeljem.

I na kraju recimo kako ovaj tehnološki najnapredniji Ferrari još nema javno objavljenu cijenu. Šest znamenki je sigurno i uključuje program održavanja u narednih sedam godina. Najoptimističnije procjene idu na razinu od 800.000 eura. Kako god, prve isporuke će biti riješene ove godine.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.