1990-e godine su podarile niz fantastičnih automobila, posebno u limuzinskom segmentu.
Bilo je to vrijeme kad je gotovo svaki model imao svoju sportsku izvedbu. Bila je to Ford Sierra Cosworth, a nju su pratili Peugeot 405 T16, Renault 21 Turbo Quadra i slični, a onda je stigla Opel Omega. Isprika, Lotus Omega. Opelov veliki krstaš je bio i ostao najbrutalnija limuzina svog vremena.
U bezličnom odijelu Opelove krstarice koja je nedavno napunila tri desetljeća, zahvaljujući maksimalcu od 285 km/h, imao je status najbrže limuzine na svijetu. Nije ih puno proizvedeno pa ne treba čuditi što im cijena ide u nebo.
Automobil je to za vozačke puriste koji znaju cijeniti sve za što Lotus stoji. U ovom slučaju to je i 3.6-litreni benzinac s dvije Garrett T25 turbine koji u maksimumu daje preko 380 KS. Mjenjač je ZF šest-stupanjski posuđen od Corvette ZR1, a pogon na stražnje kotače. Lotus je doradio ionako solidan ovjes, ugradio 17-inčne Ronal naplatke i sredio kočnice.
Koliko je ovaj auto bio brz, najbolje govori priča kako su lopovi u ovakvom automobilu bez problema pobjegli policiji. Lokalni policajci požalili su se da im je pobjegao auto koji ima dvostruko veću maksimalnu brzinu od njihovog.
Konkretan primjerak je u vrhunskom stanju, s tek nešto više od 7300 prijeđenih kilometara. Nedavno je temeljito restauriran, što je i dokumentirano.
Ovu ikonu 1990-ih prodaje Park Lane Limited, a vlasnik traži čak 119.995 GBP.