TOYOTA je lansiranjem Yarisa u sportskoj GR izvedbi očarala vozačke entuzijaste diljem svijeta, a sad ide korak dalje i predstavlja revolucionarnu kombinaciju.
Eksperimentalni GR Yaris je pogonjen vodikom, a pokreće ga pogonski sklop iz Corolle Sport koja se trenutno natječe u seriji Super Taikyu u Japanu. Radi se o eksperimentalnoj tehnologiji motora s unutarnjim izgaranjem koji koristi vodik kao gorivo. Spremnici goriva i postupak nalijevanja goriva su isti kao i na primjerice Miraiju, ali ovdje vodik ne služi za kemijsku reakciju u gorivim ćelijama i dobivanje električne energije, već sada pokreće motor s unutrašnjim izgaranjem.
Dakle, to znači zadržavanje zvučnih i osjetilnih podražaja tipičnih za motore s unutarnjim izgaranjem, ali uz istovremeno nultu emisiju. Ovom tehnologijom Toyota se bavi od 2017. godine, a trenutno ima primjenu u motorsportu.
Eksperimentalni GR Yaris s pogonom na vodik koristi isti 1.6-litarski trocilindarski motor G16E-GTS s turbopunjačem, ali s izmijenjenom dobavom goriva i sustavom ubrizgavanja za korištenje vodika kao goriva.
Vodik izgara brže nego benzin, što daje dobar odziv, a istovremeno se postiže vrlo mali utjecaj na okoliš. Povrh toga što je izuzetno čisto, izgaranje vodika ima dodatni potencijal jer je iskustvo isto u pogledu zvuka i osjećaja kao vožnja klasičnog automobila na benzin.