JOŠ uvijek iščekujemo prvu potpuno električnu Alfu.
Iako se i Alfa Romeo zavjetovao na električnu budućnost, još uvijek iščekujemo prvi potpuno električni model. Bit će to subkompaktni SUV model pozicioniran ispod modela Tonale. Međutim, za obožavatelje ove marke puno zanimljivija je druga informacija.
A ta je kako će verzije Quadrifoglio ostati u ponudi. Pritom možemo zaboraviti na odlični 2.9 V6 biturbo motor. Prvi čovjek tvrtke Jean-Philippe Imparato je u intervjuu za australski CarSales potvrdio kako će oznaku djeteline s četiri lista nositi električni modeli. Njihovi pogoni će raspolagati snagom između 900 i 1000 KS, što je otprilike dvostruko više od današnjih top izvedbi modela Giulia i Stelvio.
Imparato pritom objašnjava i kako će privući kupce. Stavit će ih za upravljač izvedbi Quadrifoglio i ponuditi nezaboravno iskustvo vožnje. Naime, marka želi dati prednost iskustvu vožnje umjesto podacima o ubrzanju i vremenu kruga na Nürburgringu kojima su neki proizvođači automobila danas opsjednuti.
Spomenimo još jednu informaciju, a to je da Alfa Romeo priprema još jedan posebni model koji će voziti na benzin. Bit će pozicioniran iznad top izvedbi prije spomenutih modela, a premijera će biti do kraja godine. Navodno se radi o dostojnim nasljednicima modela 4C i 8C, ali i jednako dostojnom oproštaju od motora s unutrašnjim izgaranjem.