Mini otkrio doseg novog modela

Foto: Mini

KAO što je poznato, Mini je još jedna od marki koja želi među prvima imati potpuno električni asortiman.

Novi dizajn krasit će sve Minije, ali uz zadržavanje prepoznatljivih linija prethodnika. Bit će to još jedna premium obitelj predvođena kompaktom za koju se sad otkrivaju i neki službeni podaci. 

Očekivano, i Mini će dolaziti iz Kine, a proizvodit će se u suradnji s kineskim partnerom, tvrtkom Great Wall. Upravo je Spotlight Automotive, njihova zajednička kompanija, odgovorna za razvoj platforme specijalizirane za elektro pogon. 

Pritom je šefica Minija Stefanie Wurst za britanski Autocar otkrila i neke detalje. Tako će novi Mini u odnosu na aktualni model biti širi, a povećat će se i međuosovinski razmak. Potonje dolazi nauštrb prevjesa pa će ukupna duljina automobila ostati na razini današnje generacije. Sve to doprinijet će boljem osjećaju u vožnji, ali i boljim voznim osobinama. 

Kupci će moći birati između dva kapaciteta baterija, manje od 40 i veće od 54 kWh. Baterije su smještene u podnicu, a u slučaju veće trebali bi računati s dosegom od 400 km. Zanimljivo je kako će ulazni model zadržati aktualni elektromotorni pogon sa 181 KS, dok će snažniji raspolagati s 215 KS. 

O snažnijim izvedbama na razini Brabus inačice novog Smarta zasad nema riječi, ali će vjerojatno stići godinu kasnije s legendarnim JCW (John Cooper Works) potpisom. Novi Mini na tržište dolazi u svibnju iduće godine.
U prodaji Minija električna izvedba drži udio od 15 posto, a proizvođač se nada kako će se taj udio do 2025. godine povećati na čak 50 posto. 

I tu iznenađenja ne staju. Mini će koji mjesec kasnije, dakle u drugoj polovici iduće godine, predstaviti i izvedbe s konvencionalnim pogonom. One će imati identičnu vanjštinu, ali će koristiti platformu FAAR prethodne generacije. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.