NASTAVLJA se širenje ponude.
Posljednja u nizu odluka će vjerojatno još više učiniti ime marke besmislenim. Da je živ, Sir Alec Issigonis bi se vjerojatno odrekao marke, a ni sad mu vjerojatno nije ugodno u vječnim lovištima. Naime, MINI je donio odluku kako želi učvrstiti svoju poziciju u Kini, i to širenjem elektromobilnosti i "snažnim angažmanom u crossover i segmentu premium kompakta". Novi električni model će tako ponuditi u suradnji s Great Wall Motorom.
U posljednja dva desetljeća puno se toga dogodilo. Svjedočili smo velikoj ekspanziji marke, tolikoj da je ušla u još neke segmente koji su prije bili nezamislivi. Sada će, pak, širiti gamu električnih modela, a najavljena su i dva crossovera. Pritom valja naglasiti kako će pojedini modeli zbog nedostataka infrastrukture na nekim tržištima zadržati u ponudi klasične motore na fosilna goriva.
Countryman je, kao što znate, crossover iz ponude Minija i kao takav će živjeti i u novom izdanju. Međutim, stiže još veći crossover i on će se nuditi isključivo u električnom izdanju. Upravo tako, marka MINI će ponuditi još veći crossover, a spominje se veličina BMW-a X3.
I tu priča ne staje jer za buduće modele u premium kompaktnom segmentu moraju biti veći zbog "povećanih zahtjeva klijenata za prostorom i praktičnosti". MINI pritom naglašava kako će svaki novi model biti tipični MINI, s maksimumom prostora u kabini i najmanjim vanjskim gabaritima među konkurencijom".
Recimo i kako sportske John Cooper Works izvedbe čine svega 5% prodaje modela, pa se vjerojatno razmišlja o njihovom povlačenju iz ponude.