Mini Cabrio: Recept koji traje

Foto: Mini
 
MINI vozi po ustaljenom rasporedu. Dvije godine nakon novog modela stiže i njegova toples izvedba. 
 
Kao i u prethodna dva navrata kabriolet iz Minija predstavlja se točno dvije godine nakon coupea. Taman na vrijeme, jer u salone stiže s početkom nove sezone - u rano proljeće 2016. g.
 
Izuzmemo li na trenutak sklopivi platneni krov najznačajnija novost je da Mini nije puno dirao i eksperimentirao. Osnovni obrisi žive legende su ostali načelno isti, bar ako gledamo ispod razine pojasa.
 
 
Što se pak krova tiče, za njegovo sklapanje potrebno je 18 sekundi, ali pod uvjetom da brzina nije viša od 30 km/h. Osim ako se krov želi djelomično otvoriti (do 40 cm), što je uvijek moguće učiniti pritiskom na tipku. Rad sustava sklapanja je potpuno automatiziran, a u krov je integrirana dodatna zaštita. Vožnju s otvorenim pogledom u hladnijem razdoblju olakšat će napredne postavke ventilacije i stražnji deflektor zraka, a da se kabina ne smoči brine senzor kiše. Priču o krovu završavamo podatkom da je isti dostupan s prepoznatljivim Union Jack motivom. 
 
 
Očekivano, Mini je u odnosu na prethodnika zamjetno narastao. Duljina bilježi porast od gotovo deset centimetara, od čega na razmak između osovina otpada 28 mm. Širina je porasla 44 mm, a visina tek 1 mm. Veće dimenzije donose bolju prostranost, posebno u prtljažniku kao standardno bolnoj točki kabrioleta. Maksimalna zapremina sada je 215 l.
 
 
Ponudu će činiti ukupno tri turbo motora, dva benzinska i jedan dizelski. Trocilindarski benzinac u Cooper razini razvija 136 KS i 220 Nm (1.5l), Cooper S izvedba donosi cilindar više te 192 KS i 280 Nm (2.0l), dok je dizelska ponuda rezervirana za trocilindraš sa 116 KS i 270 Nm (1.5l). Kao i kod klasičnog Minija u ponudi su šest-stupanjski ručni mjenjač kao standard i automatika kao opcija. Širi trag kotača i revidirano podvozje, uz visoku razinu torzijske krutosti osigurat će zadržavanje prepoznatljive Minijeve dinamike.
 
 
Na opremljenost ne treba trošiti riječi. Sve je tu, i potrebno i nepotrebno. Pomodna LED dnevna svjetla su must have danas, kao i kojekakvi sustavi asistencije vozaču (parkiranje, detekcija prometnih znakova, head-up sustav,…). Mi ćemo samo izdvojiti projekciju Minijevog loga na tlo kad su otvorena vozačeva vrata. 
 
I to je to. Na kraju rezimirajmo da je Mini još jednom uspješno plasirao pomodni premium kompakt, koji ni u cabrio izdanju bitno ne zaostaje dinamikom za starijim bratom blizancem.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.