MG se odvažio ući u segment kompaktnih električnih SUV-ova s novim modelom S5, izravno se suprotstavljajući se sve brojnijim konkurentima, od Volkswagena ID.4, pa da ostatka kineskog društva.
S dužinom od 4,48 metara, S5 je punopravni predstavnik kompaktnog segmenta, a koristi vlastitu MSP platformu za električna vozila. Dostupan je s baterijama kapaciteta 47 ili 62 kWh, dok testni model u Luxury opremi dolazi s najsnažnijim motorom od 170 kW (231 KS) i većom baterijom.
Potrošnja energije kretala nam se između 16 i 20 kWh/100 km, a stvarni doseg ide do 375 kilometara. Ugrađena toplinska pumpa pokazala se zapravo jako korisnom pogotovo pri hladnim listopadskim jutrima.
Naš test odnosio se na gradske rute, ali i na vožnju prema Istri. Donosimo brojke s puta. Vožnja i kretanje s 97% dosega iz Zagreba prema prekrasnom Rapcu donijela je stvarno neumarajuću vožnju. Dolazak na konačni cilj u pogledu postotaka je završio s 36% i još 145 km preostalog dosega. Punjenje? Brzi punjači su uvijek spas kad ste na putu.
Promatrajući ga iz više kuteva, S5 donosi moderan i dinamičan izgled sa zašiljenim prednjim dijelom i uskim farovima. U Luxury paket ovaj se MG vozi na 18 colnim Rotor naplatcima. Unutrašnjost je reći će službeni dopisi proizvođača napredovala, ako je onda su to sitni detalji. Ovaj električar zapravo donosi jednostavnost, pa je tako cijeli dojam vrlo ugodan, a nisu zaboravili ni na najvažnije fizičke prekidače.
Prostora ima dovoljno, posebno na stražnjoj klupi koja nudi udobno sjedenje i dovoljno prostora za koljena. Prtljažnik također ne razočarava, pogoovo ako uklonite podnicu i torbu s kablovima, pa dobivate dodatno na dubini. MGS5 jedino nije za "teške terete". Prema službenim podacima kineski model dozvoljava opterećenost do 370 kg. Inače je ona u ovoj kategoriji vozila u prosjeku od 450 kg.
Vozački okruženje u Luxury paketu opreme donijelo nam je grijanje sjedala i volana, a hvalimo zapravo skroz dobar rad 12,8" multimedije. Pregledna je i vrlo jednostavna s ponuđenim opcijama. Svakako je plus i 360 kamera, koja definitivno olakšava svakodnevne borbe s uskim parkinzima. Vrijedi pohvalit sigurnosni aspekt ovog modela, od Euro NCAP organizacije zaradio je 5 zvjezdica.
Definitivno jedna od boljih stvari kod svih MG modela, a to je njihov vozački potencijal. Tako i S5 vozi vrlo uvjerljivo i kroz zavoje i neravnine donosi maksimalnu ugodu.
Ovjes je čvrsto podešen, ali amortizeri uspijevaju filtrirati većinu neravnina. Vožnja po makadamu ga ne ometa, ali to je otprilike najviše terenske vožnje što može podnijeti. Elektronički sustavi ponekad preagresivno reagiraju, posebno na skliskim podlogama gdje 350 Nm trenutnog okretnog momenta može zbuniti sustav kontrole trakcije.
MG S5 dokazuje da kineski proizvođač sve bolje razumije europsko tržište, a uz najavljene poticaje i početna cijena od 32.990 eura zvuči sasvim pristojno.