Kada prvi put pogledate novi MG IM6, s pravom ćete se zapitati o kojem se točno automobilu radi. Značaj modela IM6 i njegove limuzinske izvedbe IM5 leži u njihovim tržišnim segmentima. IM6 će omogućiti MG-u prvi ulazak u iznimno važan segment električnih SUV-ova srednje veličine, dok će IM5 isto učiniti u klasi električnih poslovnih limuzina.
S obzirom na to da se MG nakon preporoda pod kineskim vlasništvom uglavnom povezivao s cjenovno pristupačnijim automobilima, logično je da će novi, premium modeli zadržati svoje 'IM' logotipe. IM je kratica za 'Intelligence in Motion' (Inteligencija u pokretu) i koristi se kao zaseban brend na tržištima poput Kine i Australije.
IM6 na tržište dolazi u tri izvedbe, a sve standardno dolaze s velikom baterijom od 100 kWh. Osnovni model 'Long Range' s jednim motorom i stražnjim pogonom nudi doseg od čak 624 km. Snažnije verzije 'Performance' i 'Launch Edition' s dva motora i pogonom na sve kotače prelaze 504 km. Ove brojke nadmašuju konkurente poput Škode Enyaq (579 km), Kije EV6 (581 km), pa čak i Tesle Model Y Long Range (623 km). Izgrađen na novoj 800V platformi, IM6 podržava i superbrzo punjenje do 396 kW, što omogućuje punjenje od 10 do 80 posto za samo 17 minuta.
Dok se na nekim tržištima nudi verzija s 292 KS, europska ponuda kreće sa snažnijih 402 KS. Ipak, zvijezda ponude je 'Launch Edition', koja razvija nevjerojatnih 741 KS i 802 Nm okretnog momenta. To je više snage od najnovijeg Aston Martina Vantage ili bilo kojeg Lamborghinija Huracan. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,5 sekunde, što je za jedan obiteljski SUV doista zapanjujuće.
Dizajn IM6 mnoge podsjeća na Aston Martin DBX, Porsche Macan i Teslu Model Y, na što su iz MG-a komentirali: "Nije loše biti uspoređen s takvom skupinom automobila". Unutrašnjost je iznimno prostrana, dijelom zahvaljujući dužini od 4904 mm i velikom panoramskom krovu. Prtljažnik nudi izdašnih 665 litara, uz dodatni prednji prtljažnik od 32 litre.
Kabina je izrazito minimalistička, s gotovo svim funkcijama integriranim u središnji 10,5-inčni zaslon. Ispred vozača nalazi se masivni 26,3-inčni zaslon koji objedinjuje digitalne instrumente i multimediju. Infotainment sustav je velik korak naprijed u odnosu na starije MG modele, brz je i jednostavan za korištenje. Kvaliteta materijala je na visokoj razini, s čvrstim sklopovima i ugodnim presvlakama od umjetne kože.