ZVALI ga GLS ili samo "nobles" SUV-om za obitelj, činjenica je da je GLB tržišno gledano Mercedesov najvažniji novitet u SUV domeni i šire.
Pozicioniran između GLA i GLC ovaj je model spreman ponuditi sve što obitelj danas traži. Istina, to nudi i B klasa, ali GLB to radi u trendi izdanju i s osjetno više stila. A pritom ne treba smetnuti s uma da je spreman ponuditi do 7 sjedala, što je itekako bitno za globalni uspjeh. Uostalom, to je prvi Mercedes ove veličine koji to nudi.
Naravno, dva preklopna sjedala u trećem redu su opcija, a koristit će se samo u nuždi za putnike visoke do 168 cm. U suprotnom, GLB je peterosjed povećeg prtljažnika (560 l), velike prilagodljivosti (uzdužno pomična sjedala podesivog naslona) i posljedično uzorne praktičnosti. Naravno, to je i Mercedes pa se ni ovdje ne treba odreći fine razine luksuza, bilo po pitanju materijala ili opreme (MBUX). Pritom računajte da GLB nipošto nije malen: dug je 4,63 m, širok 1,83 m i visok 1,66 m, dok je razmak između osovina čak 10 cm veći nego u B klase.
A GLB može i autonomno voziti, ali uz brojna ograničenja. Nebitno, danas su ionako zanimljiviji sustavi asistencije koji prethode autopilotu. Od pomoći je i 4Matic pogon s varijabilnom distribucijom momenta, dakako uz mogućnost biranja svih postavki od strane vozača.
Start ponude čini GLB 200 koji pokreće 1,33 benzinac od 163 KS i 250 Nm sa 7G-DCT mjenjačem, a slijedi ga GLB 250 pokretan 2.0 benzincem od 224 KS i 350 Nm u kombinaciji 8G-DCT mjenjača. Ulazni motor osigurava solidne performanse (9,1 s, 207 km/h) uz nisku potrošnju (6,2 l/100 km), dok jača opcija nudi sportske vozne osobine (6,9 s, 236 km/h).
U dizelskoj ponudi nalazi se 2.0 motor kao 200d (150 KS i 320 Nm) i 220d od 190 KS i 400 Nm. Izvedbe s 4Matic pogonom troše nešto više (5,5 l100 km), ali nude uvjerljivije vozne osobine.
Novi GLB proizvodi se u tvornici Aguascalientes (Meksiko), a za kinesko tržište u Pekingu. Na tržište dolazi potkraj godine.