Foto: Mercedes
NOVI top model iz ponude Mercedes-AMG je brži čak i od S izvedbe GT-a.
AMG GT je dobio novu izvedbu i novo ime identično onom top modela iz Nissana. Za takvu "drskost" potrebno je i ponuditi nešto posebno i dostojno legendarnog imena, a u Mercedesu su toga itekako svjesni.
Osjetno agresivniji od izvornika novitet Mercedesa je i lakši. Vaga pokazuje 90 kg manje, odnosno tek 1.554 kg. Odlično, posebno ako se uzme u obzir da 4.0 V8 biturbo dragulj u maksimumu daje 585 KS i 700 Nm.
Konkretni podaci potvrđuju vanserijske performanse. GT-R je startniji i brži od S izvedbe: 100 km/h postiže za 3,6 sekundi, a maksimalna brzina je 318 km/h. Dobrano podmazanim pozerima možda dosta, no pravi profesionalci u vožnji traže da automobil leti kroz zavoje.
Kao uzor je poslužio trkaći GT3, a osim laganih 20-colnih naplataka automobil je dobio veće stražnje krilo, ali i aktivni spojler ispred motora. Potonji je izrađen od karbona i teži tek 2 kg, a u RACE modu se pri brzini većoj od 80 km/h automatski spušta za 40 mm. Time je uzgonski efekt prednje osovine pri brzini od 250 km/h smanjen za primjetnih 40 kg.
Dodatno, adaptivni ovjes je oplemenjen novim Active Rear-Wheel Steering sustavom koji do brzine o d 100 km/h zakreće stražnje kotače suprotno od prednjih, a pri višim brzinama u istom smjeru.
Red je reći kako je automobil dobio i unaprijeđeni interijer. AMG sportska sjedala presvučena su nappa kožom sa žutim prošivima, a nadovezuju se na detalje izvedene u piano crnom finišu. Međutim ono što će vlasnika puno više veseliti je savršeno kalibriran ispušni sustav za trkaćom zvučnom kulisom koju je odobrio Lewis Hamilton osobno.
Mercedes-AMG GT-R u prodaju potkraj godine, a prve isporuke na europskom tržištu očekuju se početkom ožujka iduće godine.