Mercedes 6x6 G63 AMG: Zvijer nad zvijerima

VEĆ je G klasa sama po sebi brutalno vozilo kojem malo koji terenac može parirati, kako performansama tako i cijenom. No prava egzotika je njena posebna izvedba s tri osovine i cijenom vrlo bliskom supersportskom SLS-u.

Nema sumnje kako se radi vanserijskom vozilu koje će svoje buduće vlasnike vjerojatno tražiti među ruskim oligarsima, novopečenim kineskim bogatašima i arapskim šeicima. Ništa čudno, baš kao ni podatak kako će ovaj model biti proizveden u seriji ne većoj od 30 primjeraka.

Vozilo je razvijeno na osnovi modela G320 CDI, također u 6x6 izvedbi, a razvijenog 2011. godine za austrijsku vojsku. Dovoljno je reći kako se radi o vozilu koje svog izvornika "šiša" za 1,1 metar u duljinu, te po četvrt metra po pitanju širine i visine. Podnica vozila postavljena je na čak 460 mm od podloge, a kotači su promjera nevjerojatnih 37 inča. Modificirana G klasa teži 3.775 kg, dok je nosivost tek 650 kg.

Dozelski motor s vojne izvedbe ustupio je mjesto moćnijem AMG-ovom 5,5 V8 biturbo benzincu sa 544 KS i 758 Nm, usuglašenom sa 7G-tronic automatskim mjenjačem. Prijenos je na sve tri osovine u omjeru 30:40:30, a pogon posjeduje pet blokada diferencijala čime je omogućen neovisan rad svakog kotača.

Vjerovali ili ne, ovaj gotovo šest-metarski monstrum uhvati 100 km/h za manje od 6 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 160 km/h. Orijentacije radi spomenimo i tvornički prosjek potrošnje od 18 l/100 km. Za sve ostalo tu je promotivni video.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.