THOROV čekić živi dalje, a sad se utjelovio u obliku S60, dinamične limuzine vrhunske estetike potkovane moćnom tehnologijom.
Volvo je opet uspio i nakon serije 90 zaokružio ponudu manje serije 60. Nakon V60 stigao je jednako upečatljiv S60, limuzina od koje Šveđani i kineski gazda očekuju puno. Ne samo da se iskaže na Starom kontinentu, već i da pomrsi račune rivalima i na američkom tlu.
A u Americi starta cijenom od 35.800 USD, konkurentnim iznosom za jednu europeiziranu limuzinu visokih vrijednosti. Osim dizajna inspiriranog većim S90, ova se limuzina u potpunosti oslanja na V60. Dakle, postavljena je na novu SPA platformu, osjetno je veća od prethodnika, a ponuda motora je kao kod karavana. 253 KS snažna T5 izvedba dolazi s prednjim pogonom, a jači T6 s 320 KS opcijski nudi pogon na sve kotače. Naravno, dizelaši nisu opcija.
Dalje slijede dva plug-in hibrida, slabiji T6 Twin Engine s 345 KS i moćniji T8 s 405 KS. Na vrhu ponude je Polestar izvedba T8 pogona, a u tom slučaju vlasnik dobiva temeljito revidiran automobil i pogon ojačan na 420 KS.
Iznutra pak prvoklasno uređenje s dominantnim infotainmentom. Na sigurnosnu opremu ne treba trošiti riječi. Sve je uključeno i u ovom Volvu je gotovo nemoguće stradati.
Start na američkom tržištu je, kao što smo rekli, na 35.800 USD za T5 Momentum, dok će T8 stajati 55.400 USD. Moguć je i najam modela, a cijena mjesečnog najma kreće se od 755 do 850 USD koliko stoji S60 T8 Polestar. Prve isporuke očekuju se krajem godine, i to isključivo iz američkih pogona u Južnoj Karolini.