PRIJE par godina iz Lotusa je stigla najava o proizvodnji čak pet novih modela, no na kraju će se pojaviti možda jedan. Ambiciozni plan koji je nastao pod vodstvom otpuštenog Dannya Bahara je odbačen i zamijenjen "znatno realističnijim prijedlogom investitorima".
Dakle, pet noviteta, vlastiti motori i prijenosi i slične stvari se mogu zaboraviti jer je novi vlasnik malezijskog Protona, koji je pak vlasnik Lotusa, također malezijski DRB-Hicom odlučio podrezati krila razigranoj ekipi iz engleskog Hethela.
Za sada nema službenih potvrda, no mnogi mediji prenose kako će na kraju Lotus vrlo vjerojatno proizvesti jedino nasljednika modela Esprit. Novi predvodnik ponude će pogonski sklop ipak vrlo vjerojatno "posuditi" od nekog većeg proizvođača. Podsjetimo, novi Esprit ima najveće šanse s obzirom kako je već u poodmakloj fazi razvoja i pripada segmentu u kojemu Lotus ima najviše iskustva. Za razliku ideje luksuznih limuzina i hibridnih GT-a.