ISTINA, riječ je o konceptnom vozilu, no ne bi nas trebalo čuditi ukoliko ovaj britanski proizvođač uskoro tržištu ponudi i produkcijsku izvedbu hibrida.
Naime, Lotus je među predvodnicima kada je riječ o hibridnim tehnologijama, no većinu projekata je za sada razvio za druge naručitelje, pa je Evora 414E Hybrid prvi Lotusov vlastiti automobil s nekonvencionalnim pogonom.
Evoru 414 E Hybrid pogoni plug-in hibridni pogonski sklop koji se sastoji od dva električna motora, litij-polimer baterija te 1,2-litrenog 3-cilindričnog flex-fuel motora, koji ne pokreće kotače, već služi kao generator električne energije. Spomenuti straga smješteni električni motori pokreću stražnje kotače, svaki po jedan kotač, a ukupna snaga im iznosi 414 KS. Otud ovom modelu i ime.
Nadalje, ukupni okretni moment je 800 Nm koji se na kotače prenosi putem CVT mjenjača, a ukupni rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 4 sekunde. Što se autonomije tiče ona korištenjem isključivo električnih baterija iznosi oko 55 km, dok se upotrebom motora/generatora ista penje na preko 500 km.
No, posebno zanimljivi su napori koje Lotus pridaje potpunom, da ne kažemo sportskom osjećaju za upravljačem. Tako će Lotus svojim vlasnicima nuditi simulatore zvuka, i to za četiri različita motora, a i mjenjač će "imati" sedam stupnjeva prijenosa.
Evora 414E Hybrid će biti predstavljena na ženevskom auto salonu, a tada ćemo više saznati i o potencijalnoj serijskoj proizvodnji.