ZAHVALJUJUĆI aktualnim trendovima, možemo svjedočiti povratku legende.
I dok na velikoj sceni glavnu riječ vode crossoveri napunjeni ekranima, na površinu dolaze i neki novi trendovi. Tako su nakon restomodova stigli i elektromodovi, a svi zajedno donose u modu retro dizajn. U konačnici to znači i reprodukcije legendarnih klasika.
Kad je Ford u pitanju, nakon Escorta se krenulo oživljavati jednog od najuspješnijih sportskih automobila. U pitanju je Ford Sierra Cosworth RS500 iz Grupe A, a za njen povratak zaslužan je Andy Rouse Engineering u suradnji s CNC Motorsport AWS-om.
Radi se o tri primjerka koji će se izraditi na osnovi Sierre Cosworth, a prvi je već u izradi. Radi se o školjki "909“ koja je čuvana još od 1980-ih. Ispod poklopca je poznati Cosworthov dragulj, 2.0 turbak, sada s oko 575 KS. To je čak i više od originala i duplo više od cestovne Sierre Cosworth. Priču nastavlja stražnji pogon s prijenosom putem autentičnog Getrag pet-stupanjskog mjenjača i Bara Motorsport diferencijala. Ovjes, sustav kočenja i sve ostale komponente bit će izrađeni na osnovu dostupnih nacrta, ali i sjećanja onih koji su sudjelovali u izradi originala.
Sierra je dominirala BTCC-om tijekom 1988., 1989. i 1990. godine, a Andy Rouse ju jako dobro poznaje. U njoj je pobijedio u 60 utrka BTCC-a, a u suradnji s inženjerom Alanom Strachanom i guruom za motore Vicom Drakeom, izradili su više od 30 automobila i 100 motora.
Novoproizvedena Sierra Cosworth Group A starta cijenom od 185.000 GBP, a prva isporuka očekuje se početkom iduće godine.