BEZ obzira koja je generacija u pitanju, Ypsilon je bio i ostao poseban automobil. Takav će biti i u budućnosti.
Pritom je poklonicima bilo sasvim svejedno zove li se Y ili Ypsilon, ima li doista staru Fiatovu tehnologiju ispod premium odjela ili performansama zaostaje za konkurencijom. Ovaj automobil je oduvijek imao vjernu klijentelu, još od 1995. godine kad je krenula prva generacija, pa sve do današnjih vremena kad je bila jedini razlog da marka opstane.
A s obzirom na to da se treća generacija lansirana 2011. godine i danas nakon dva facelifta odlično prodaje, jasno je da je oko novog modela velika znatiželja. Sudeći po viđenim detaljima, ali i insajderskim informacijama, novi Ypsilon neće imati puno estetskih poveznica s prethodnim generacijama.
To potvrđuje i render kolega iz magazina Kolesa izrađen na temelju dostupnih informacija, ali i fotografija prototipa koji je nedavno nakon pokušaja krađe izvučen iz kanala. Uglavnom, automobil bi uz dvobojnu kombinaciju trebao dobiti atraktivno krojen prednji kraj s potpuno zatvorenom maskom i LED svjetlima u obliku slova Y.
Straga pak još dramatičniji izgled s kružnim prstenastim svjetlima i velikim natpisom s 3D efektom. Dodajmo i detalje poput amblema marke na boku, kao kod primjerice BMW-a X2. Sve u svemu očekuje se da bi dizajneri mogli napraviti odličan posao i biti uspješni u prikrivanju osnove. I dok su prije prikrivali Fiatov model, sada se model mora distancirati od Peugeota 208 i Opel Corse. Sudeći po renderu, u tome su više no uspješni.
Ponovimo i kako će Lancia Ypsilon u ponudi imati isključivo električnu izvedbu s elektromotorom od 156 KS i baterijom kapaciteta 51 kW. Doseg bi trebao biti na razini od 400 km.