LANCIA vraća svoju slavnu marku HF za "vruće" verzije svih svojih novih automobila u budućnosti, počevši od novog modela Lancia Ypsilon HF.
Sportska verzija Ypsilona trebala bi stići negdje 2025. godine, Ypsilon HF bit će potpuno električni i proizvodit će 237 KS - značajan skok u odnosu na 154 KS u običnom Ypsilonu. Sposoban za 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi, Ypsilon HF je dvije sekunde brži od standardne verzije oštro dotjeranog sestrinskog automobila Opel Corse.
Detalji još uvijek nepoznati
Lancia kaže da se u razvoju automobila nije zaustavila nakon povećanja izlazne snage. Ypsilon HF također će dobiti niži ovjes i širi trag kotača koji bi trebao poboljšati trakciju i stabilnost.
To su jedini detalji koje je Lancia spremna podijeliti u ovom trenutku, zadržavajući dosta toga da nas “pali” tijekom sljedeće godine.
Lancia također oživljava imena iz svojih slavnih dana za sljedeća dva modela koja će lansirati. 2026. stiže nova perjanica koja vraća ime Gamma, 4,7 metara dugačak fastback, nakon čega slijedi nova Delta. Automobil će biti predstavljen 2028., a u Lanciji ga opisuju kao "isklesan i mišićav automobil".
Oba će automobila biti čisto električna i trebala bi koristiti nove STLA platforme matične tvrtke Stellantis.
Povijest logotipa
Inače, povijest HF logotipa počinje 1960. godine, kada su pasionirani vlasnici Lancije osnovali klub "Lancia Hi-Fi" (Hi-Fi je kratica za High-Fidelity). Inicijali HF tada su korišteni za neke sportske automobile tvrtke, nakon čega ih je prihvatio trkaći tim HF Squadra Corse, kada je osnovan 1963. godine.
Naziv HF nosili su najpoznatiji i najuspješniji Lancijini reli automobili: Fulvia Coupe, Stratos, Delta 4WD i Delta Integrale. Kutijasta Delta pokazala se nepobjedivom i sama je osvojila šest WRC prvenstava - najviše od svih automobila u povijesti sporta.
Ako se pitate, malog galopirajućeg slona Lancia koristi još od 1953. godine jer slon u istočnjačkim kulturama simbolizira sreću i pobjedu. Također bi trebao predstavljati nezaustavljivu prirodu Lancijinih automobila visokih performansi.