LANCIA je i službeno objavila kako je započela europska prodaja nove Theme. Radi se o velikoj limuzini koja će zamijeniti Thesis čija je proizvodnja prestala još 2009, a koja se u potpunosti temelji na Chrysleru 300.
Nova je Thema plod braka između Fiata i Chryslera u kojemu je talijanskom supružniku za širenje modelske ponude svakako bilo jednostavnije i jeftinije zagrabiti u Chryslerovu ponudu te iz nje izvući ono što mu treba. A to je 5 metara dugačka tzv. near-premium limuzina s pogonom na stražnje kotače.
U ponudi će se nalaziti tri motora, a vrh iste će činiti Chryslerov 3,6-litreni V6 Pentastar snage 210 kW/ 285 KS pri 6.350 o/min te najvećeg okretnog momenta od 340 Nm pri 4.650 o/min. Uparen s 8-stupanjskim automatikom ovaj će motor potjerati Themu do 100 km/h za 7,7 sekundi te sve do 240 km/h, uz istovremenu prosječnu potrošnju goriva od 9,4 l/100 km.
Nadalje, tu je 3.0 V6 dizelski motor koji dolazi u dvije izvedbe, a uparen s 5-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Ulazna verzija razvija snagu od 190 KS pri 4.000 o/min te najveći okretni moment od 440 Nm između 1.600 i 2.800 o/min što je sve dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 9,7 sekundi. Potentnija varijanta razvija 240 KS i 550 Nm što rezultira ubrzanje do 100 km/h za 7,8 sekundi i najvećom brzinom od 230 km/h. Obje izvedbe ostvaruju prosječnu potrošnju od 7,1 l/100 km.
U Fiatu planiraju godišnje u Europi prodavati između 10.000 i 15.000 primjeraka ovog modela, uključujući i britansko i irsko tržište na kojima nema Lancie već je zadržan Chrysler.