NAKON sedam desetljeća proizvodnje i tri generacije Volkswagen će umiroviti svoj najdugovječniji i najpopularniji model.
Zadnja Buba će s proizvodnih traka u Puebli u Meksiku sići ovog tjedna i prepustiti mjesto proizvodnji sveprisutnih SUV modela. U Volkswagenu zasad ne govore o kojem se modelu radi, ali zato kažu da nasljednika Bube neće biti. Simpatični retro model pripada nekim prošlim vremenima, sada se traže isključivo SUV modeli snažnog karaktera.
Podsjetimo, Volkswagen je još u rujnu prošle godine najavio Final Edition izvedbu Bube koja se nudila po cijeni od 23.045 dolara, odnosno 27.295 dolara za cabrio izvedbu.
U VW-u ne vole govoriti o tome kako je ova auto ikona nastala. Ideju i razvoj prvog pravog "narodnog automobila" započeo je, naime, Adolf Hitler sa željom da na jeftin način motorizira njemačku naciju. Tadašnji KdF Wagen koji je osmislio Ferdinand Porsche, nije se uspio do kraja rata značajno komercijalizirati iz poznatih razloga. Narodni auto je zaživio tek 1945. godine kad je 20.000 primjeraka naručeno sa Zapada.
Originalna Buba prestala se proizvoditi tek 2003. godine. Tijekom 65 godina proizvedeno ih je više od 21 milijun. Nove generacije lansirane su 1998. i 2012., ali nisu ostvarile očekivan uspjeh. Zadnja proizvedena Buba bit će izložena u muzeju u Puebli.
>> Osamdeset godina Volkswagena: Hitler je položio kamen temeljac, a Buba je nastala na češkoj ideji