USPRKOS minusu na računu, u Lotusu ne odustaju od električnih pogona. Nakon hipersportske Evije najavljuju novi model. Koncept Theory 1 već je predstavljen, a podaci su obećavajući. U igri su 1000 KS, pogon na sva četiri kotača i sprint do 100 km/h za 2.5 sekundi.
Iako ima električni pogon, podaci o masi u skladu su s Lotusovim pedigreom. Uzevši u obzir električni pogon, masa od 1600 kg zvuči odlično. U prilog hipersportskim aspiracijama ide i razmještaj po uzoru na McLaren F1 – ima tri sjedala i vozač je u sredini.
Ovaj automobil ukazuje na dizajnerske smjernice budućih Lotusa, a inspiracija za njega bio je originalni Esprit. Iz domene tehničkih podataka vrijedno je spomenuti da je baterija kapaciteta 70 kWh, a doseg solidnih 400 km. Od posebnosti automobila vrijedi izdvojiti "tipke na zahtjev" izrađene od reaktivne tkanine.
U praksi to znači da će vas tkanina sjedala potapšati po leđima kad vam se približi auto otraga. Ako, pak, zazvoni telefon, pojavit će se tipka za preuzimanje poziva. Patent je to tvrtke MotorSkins, ali je pitanje hoćemo li ovu tehnologiju ikad vidjeti u Lotusu ili nekom drugom automobilu.
Zvuči obećavajuće što Lotus razmišlja o minimiziranju mase, ali i dizajnerskom razvoju utemeljenom na bogatoj prošlosti, koje se očito ipak ne odriče.