TESLA je preuveličavala dosege svojih automobila.
Južna Koreja je jedna od zemalja u kojima su potrošači dobro zaštićeni. Tamošnje regulatorno tijelo KFTC (Korea Fair Trade Commission) objavilo je na svojim službenim kanalima kako je Tesla preuveličala sposobnosti svojih automobila. KFTC naglašava kako Tesla nije bila iskrena u pogledu "dosega automobila s jednim punjenjem, usporedbe uštede u vožnji naspram automobila pogonjenih benzinom te performansa koje nude Supercharger punionice".
KFTC je u svojem priopćenju naglasio kako doseg Teslinih automobila za hladnog vremena može pasti i do 50.5 posto, a to je Tesla propustila spomenuti u svojim marketinškim nastojanjima. Zanimljivo je da Tesla na svojim službenim stranicama daje savjete vezane za vožnju zimi, ali ne spominje utjecaj na doseg, naglašava Reuters.
Teslarati pritom naglašava kako gubitak u dosegu nije karakterističan samo za Tesline automobile, čak ne i samo za električne automobile. Naglašavaju kako potrošnja raste i kod automobila koji koriste fosilna goriva, a time im se smanjuje doseg.
"Automobili na benzin gube doseg baš kao i električni automobili, zimi trošite više goriva nego ljeti", izjavila je Yves Racette, konzultantica iz Quebeca.
Tesla se nije očitovala službenim priopćenjem, ali je primjetno da, nakon što je kažnjena s 2.2 milijuna dolara, na službenim stranicama dodano je upozorenje kako doseg može varirati ovisno o različitim čimbenicima, uključujući vrijeme. Isto upozorenje ima i Kia, ali ne i Hyundai, naglašava Teslarati.