KIA je napravila pravu pomutnju u Americi, ali i u Europi, što je donijelo drastičan rast i na globalnom nivou. To je tek početak.
U posljednjih nekoliko sezona Kia je iz korijena osvježila svoju gamu, učinila je konkurentnom i upotpunila trendovskim modelima, a sada je vrijeme za idući korak. Sve to je tek prvi dio tzv. Plana S, gdje S stoji za Shift, a koji je prvi čovjek Kije Ho Sung-song već najavio.
Službeni start tog optimističnog plana kreće s početkom iduće godine. A on donosi doista puno. Kako izvještava Automotive News, Son želi da marka bude "još dinamičnija, inovativnija i s više stila“, s još većim naglaskom na električna vozila. Kia je do 2025. godine obećala 11 električnih modela kao posljedicu 25 milijardi dolara investicija.
"Moramo se pripremiti s naprednim kontramjerama prema svima njima. Moramo postaviti našu novu ciljanu klijentelu s našim relansiranjem marke." A to nisu male stvari. Električna vozila bi tako u narednih nekoliko godina trebala držati 20% prodaje Kije, dok će troškove oboriti dijeljenje tehnologije s Hyundaijem.
Konačno, s idućom godinom i redefiniranjem marke Kia će lansirati i novi logo, najavljen prošle godine na konceptu Imagine. Očekuje se da će ga imati svi auti proizvedeni od siječnja iduće godine.