KIA JE veliku novost objavila veličanstvenim vatrometom.
Dogodilo se to prošle večeri u Incheonu u Koreji kada je u sklopu vatrometa Kia premijerno predstavila novi logo koji će krasiti sve njene alate komunikacije, ali i same automobile. "Simetrija, ritam i (po)dizanje", to su elementi koji karakteriziraju novi logo korejskog proizvođača, ali i znak da Kia želi povećati svoju ulogu u auto svijetu. Do sada smo naučili da je potencijal veliki, a najave brojnih premijera to i potvrđuju.
"Novi logo predstavlja posvećenost tvrtke da postane ikona promjena i inovacija", rekao je prvi čovjek kompanije Ho Sung-song I dodao: "Autoindustrija je u periodu rapidnih promjena, a Kia se proaktivno oblikuje i prilagođava tim promjenama."
Uz logo koji smo prvi put mogli vidjeti još 2019. godine na konceptu Imagine, Kia je predstavila i novi slogan. On glasi "Movement that Inspires", a mijenja dosadašnji "The Power to Surprise".
Nakon premijere logotipa i slogana možemo očekivati i objavu nove poslovne strategije koja je najavljena za 14. siječnja.