Foto: Karma Automotive
SLUŽBENIM lansiranjem okončana je agonija modela koji je zajedno s tvrtkom ugašen prije tri godine.
Nekad Fisker Karma, a sada Karma Revero, je hibridna limuzina visoke klase. Vanjski dizajn je ostao isti što i ne čudi jer ga potpisuje nadareni Henrik Fisker. Iza sportske elegancije krije se hibridni pogon kao u prethodnika, a kojeg čini GM-ov turbo četiri-cilindraš snage oko 260 KS uparen sa setom baterija.
Ovdje je najveća novost ugradnja većih baterija, sada 21,4 kWh, a koje će osigurati električnu autonomiju od oko 80 km. Novost je i ugrađeni punjač od 6,6 kW, no ona najzvučnija je krov sa solarnim panelima. Da, ti paneli daju doista električnu energiju za pokretanje vozila, što je prvi slučaj ovakve primjene u autoindustriji. I vjerojatno zadnji, jer maksimum koji paneli daju za idealno sunčanog dana Karma potroši nakon najviše 2,5 km.
Popis novosti završava potpuno novim infotainment sustavom, jednim od najnaprednijih na tržištu. Ako se pitate koliko će novi kineski vlasnik naplaćivati novu staru Karmu recimo kako se radi o 130.000 USD, čak 27.000 USD više od cijene ugaslog originala.