DO prije nekoliko godina čudili su se američkim krstaricama ogromnih gabarita i još većeg popisa opreme, a sada istim putem ide i nekad uglađena europska gospoda.
BMW je lansiranjem serije X itekako proširio krug poklonika, a oni nešto zlobniji reći će kako se i sam imidž marke zahvaljujući dojmu o prosječnom vozaču tih modela itekako izmijenio. Ništa novo, jer gospodski štih izgubili su i ostali premium predstavnici, a imuni nisu ostali ni neki iz Japana. Naravno, opravdanje nalazimo u povećanoj potražnji za takvim vozilima, od Rusije i Dalekog istoka, do uvijek veličini naklonjenih Amera.
I tako je BMW-ova X serija dobila dosad najveći model. Sedmi po redu, nosi oznaku X7 i dimenzijama staje uz bok Mercedesa GLS, pa čak i Cadillaca Escalade. Konceptni X7 iPerformance je bio matrica razvoja, a uz ogromne bubrege jednako impresivno zvuče sljedeći podaci: 5,163 mm duljine, gotovo dva metra (1,999 mm) širine i 1,805 mm visine. Toliko je velik da 21-inčni valjci ne izgledaju nezgrapno, a X5 kao kompaktni model.
Naravno, obilje prostora i još više luksuza u kabini. Digitalni kokpit uključuje dva 12,3-inčna zaslona, a osim tri reda sjedala na raspolaganju je gotovo 1,5 kubika prtljažnog prostora. Oprema i materijali su prvoklasni, a dodaci poput hi-fi audio sustava s 20 zvučnika traže doplate. Start prodaje označavaju xDrive40i s benzincem od 340 KS i 446 Nm, te dizelaši, xDrive30d s 265 KS i M50d s čak 400 KS i 760 Nm.
Isporuke prvih primjeraka očekuju se iduće godine uz cijenu koja kreće od 84.200 eura u Njemačkoj, ali i lako uđe u šest znamenkasto područje.