Još malo pa nestalo: TDI, TFSI i TSI neće još dugo

Foto: Audi

JOŠ jedan proizvođač ugasio je svjetlo u jednom kutu odjela za razvoj.

Kut je to koji je još donedavno činio osnovu autoindustrije. Radi se o razvoju motora s unutarnjim sagorijevanjem, a koje u Audiju više nije prioritet. Čak, ako je vjerovati riječima prvog čovjeka Audija, Markusa Duesmanna, donedavno itekako poznate kratice odlaze u povijest. 

Naime, on je za Automobilwoche potvrdio kako je Audi obustavio razvoj nove generacije motora s unutarnjim sagorijevanjem. Prevedeno, to znači da će se služiti onime što trenutno imaju pa će postojeći motori biti modernizirani kako bi udovoljili sve strožim emisijskim standardima. Dakle, još neko kraće vrijeme možemo računati na ponudu aktualnih motora, ali ne i nekih noviteta.

Sasvim je jasno da će ova odluka imati posljedice za ostatak grupacije. Audi je u VW grupi na poziciji R&D predvodnika pa je zaključak jasan u kojem smjeru se ide. 

Takva odluka ide u korak s ranijim najavama da će najpopularniji modeli uskoro biti isključivo električni. Upravo tako, do kraja desetljeća A4 i A6 gube u nas toliko štovanu TDI oznaku i postaju isključivo električni.  

Pretpostavlja se da će zadnji Audi koji slavi izjavu "there's no replacement for displacement" biti A8 Horch, a on će ispod poklopca imati W12.

Inače, u istom intervjuu Duesmann je priznao kako će biti veliki izazov prilagoditi postojeće motore na strože standarde počevši od Euro 7 norme koja nastupa najranije 2025. godine. Pritom je i kritizirao EU regulativu rekavši kako se radi o izuzetno skupim i kompliciranim doradama od kojih će u konačnici okoliš imati male koristi. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.