Foto: AC Schnitzer
BMW M3 i M4 su omiljene mete tunera, a među njima se posebno cijeni sve što nosi potpis AC Schnitzera.
Najnovija prerada ne donosi ništa radikalno, no u konačnici se opet radi o vrlo impresivnom automobilu, bilo da govorimo o performansama ili dizajnu. Ruku na srce, već sam izbor osnove u obliku M3 ili M4 znači pola odrađenog posla, pa je u konačnici samo važno nastaviti u istom smjeru.
Preradama na upravljačkoj elektronici i ispuhu snaga motora skočila je sa 431 na 510 KS, a okretni moment sa 550 na 645 Nm. Poboljšan poriv stvara potrebu za zadiranje u ostale dijelove mehanike. Schnitzer tako nudi kit za spuštanje vozila ili RS prilagodljivi ovjes putem kojeg je moguće vozilo spustiti za do 40 mm.
Vizualni znak raspoznavanja su karbonski detalji karoserije uključujući kućišta retrovizora, ali i istaknuto stražnje krilo. Sličan stil nastavlja se i u kabini gdje Schnitzer nudi i standardnu alu dekoraciju.