Jeste li znali? Stojadin je postojao i u produljenoj izvedbi s tri osovine

ZASTAVA 101 ili Stojadin je po mnogima najbolji automobil bivše države. 

Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji. Automobil je to koji je tijekom svog dugog životnog vijeka doživio niz izvedbi. Osim izvedbi s tri i pet vrata, postojale su različite razine opreme, a u ponudi je bila i dostavna izvedba Poly. 

Zastava 101 T - uz ovu fotografiju iz arhive stoji zapis: prototip Z101T sa duplom zadnjom osovinom. Razvijan...

Objavljuje Oficijalna stranica Zastava 101 forumaPetak, 3. ožujka 2023.

Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne izvedbe. Postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom. Razvijan je tijekom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vrijeme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki. 

Iako prototip, ovaj je auto bio registriran, i to na pet osoba. Projekt je na kraju odbačen, a automobil je prodan Ronilačkom klubu Kragujevac. Zadnji put je viđen pred nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja kako je završio na otpadu. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.