JAGUAR je na auto salonu u New Yorku predstavio osvježene izvedbe modela XF i XK. Riječ je o tzv. mid-life faceliftima koji bi ovim modelima trebali omogućiti veću konkurentnost na tržištu.
Osvježeni XF će na tržišta početi pristizati krajem ove godine, a pored manjih izmjena vanjskog dizajna u vidu poklopca motora, maske i svjetala s LED tehnologijom iste se pronalaze i u kabini. Osim bogatije opreme koja uključuje novi B&W audio sustav snage 1.200W sa 17 zvučnika redizajn donosi i nova sjedala te moderniju instrumentnu ploču.
Najveće novosti iz tehničke domene tiče se dizelske ponude. Tako će XF dobiti novi 8-stupanjski automatski mjenjač, no još važniju vijest predstavlja proširenje motorizacije novim 4-cilindričnim dizelom obujma 2,2-litre koji dolazi sa stop-start sustavom. Potonjem treba svega 300 milisekundi da ugasi motor, a u pravilu donosi uštedu u potrošnji goriva do 7%.
Od istog se očekuje da obuhvati čak 60% prodaje XF-a. 2.2 AJ-i4D je pristigao iz Landroverovog Freelandera, a u Jaguaru tvrde kako je prošao kroz ekstenzivne prilagodbe i dorade. Razvija 190 KS i 450 Nm, a s njim će XF do 100 km/h stići za 8 sekundi, uz prosječnu potrošnju od 5,4 l/100 km. S obzirom da je to najštedljiviji Jaguar u povijesti nedostatak markantnog zvuka šestaka (ili osmaka) moći će se oprostiti.
XK je na tržištu prisutan već šest godina, pa je makeover sasvim dobrodošao u svrhu ispunjenja zadatka zadržavanja poželjnosti do dolaska nasljednika. Promjene su vizualne, ali i tehničke prirode te se odnose na vanjštinu i unutrašnjost, odnosno na motorizaciju te šasiju i ovjes. Najsnažnija izvedba XKR-S postiže maksimalnu brzinu od 300 km/h (elektronički ograničena), ubrzava od 0-100 km/h za 4,4 sekunde i emitira manje od 300 g/km CO2.