NJEGOVO veličanstvo 4.0 V8 twinturbo dragulj, ostat će još dugo u ponudi.
U Mercedesu su sigurni kako potražnja za njihovim najpoželjnijim motorom u aktualnoj gami neće još godinama jenjavati. Štoviše, nadaju se da će potražnja biti velika i nakon 2030. godine. A ako se takve nade obistine, u Mercedesu obećaju kako će u tom slučaju nastaviti nuditi V8 motor sve dok bude potražnje.
Takva odluka pomalo se kosi s ranijim najavama kako će čitava Mercedesova gama do 2030. godine biti u potpunosti elektrificirana. Sada je ta odluka malo korigirana, odnosno pojašnjena dodatkom da će tako biti tamo gdje će to "tržište dopuštati“.
Prevedeno, ovim si daju malo fleksibilnosti u pružanju motora na fosilna goriva na nekim specifičnim tržištima. U nedavnom intervjuu za Car Sales Mercedesov potpredsjednik za razvoj automobila, Joerg Bartels, potvrdio je kako V8 neće nestati do kraja desetljeća.
"Na koncu treba zadovoljiti CO2 strategiju, i moramo očistiti put do toga: biti CO2 neutralni do kraja 2030-ih, do 2039. godine. A od 2030. želimo biti isključivo električni“, rekao je Bartels i naglasio: “Ali ako postoji potražnja za benzinskim V8 u nekim regijama, a mi ga nudimo, zašto bi prestali s time?“
Bartels je rekao da sve ovisi o regulativi, ali vjeruje kako će biti onih koji će htjeti motore sa šest i osam cilindara. S obzirom na rast troškova zbog emisijskih standarda, vrlo je vjerojatno kako će V8 ostati rezerviran za posebne, one najekskluzivnije modele. Primjera radi, C63 je odbacio V8 i preuzeo 2.0 četiricilindarski motor u hibridnoj izvedbi.