PEUGEOT je predstavio obnovljeni E-Rifter.
Iako su monovolumeni gotovo nestali s automobilske scene, neki proizvođači još ih drže u ponudi. Stellantis je tu vrlo jasan i svoju ponudu bazira na tzv. MPV modelima višestruke namjene. Time može ponuditi uzorno dostavno vozilo, ali i avanturistički nastrojen obiteljski model za sve kojima je prostornost prioritet.
Naravno, kad je Peugeot u pitanju, to mora biti odrađeno sa stilom. Rifter se zato kao nasljednik Partnera uvijek isticao, a sad nakon redizajna podiže estetiku na višu razinu. U pitanju je električni E-Rifter, koji je realno tek putnička izvedba E-Partnera.
Izvana se ipak distancira drugačijim prednjim krajem s novim svjetlima. Osim trostrukih dnevnih svjetala, tu su potpuno zatvorena prednja maska i izraženi usisnici zraka u novooblikovanom odbojniku. Dodamo li svemu plastične obloge, jasno je da Peugeot ovaj model svrstava blizu crossover ponude. Facelift donosi i dvije nove nijanse - Sirkka zelenu i Kiama plavu.
Podsjetimo, u ponudi su dvije izvedbe, kraća s 4.4 metra i duža rastegnuta na čak 4.7 metara. Obje izvedbe dolaze s dvoja klizna bočna vrata i mogućnošću zasebnog otvaranja stražnjeg stakla na poklopcu prtljažnika. Tu je i opcija izvedbe interijera sa 7 sjedala uz kapacitet tovarnog prostora koji ovisno o broju sjedala ide do čak 4 kubika.
Pomalo neočekivano, Peugeot nije pokazao interijer, ali je u priopćenju spomenuo novi i-Cockpit s 10-inčnim zaslonom infotainmenta. Novi je i upravljač presvučen kožom, a na popisu opreme su i bežični punjač i 3 USB konektora.
Možda je najviše iznenadilo to što E-Rifter zadržava staru konfiguraciju pogona s elektromotorom od 136 KS (i270 Nm) i baterijom kapaciteta 50 kWh. 100 km/h postiže za 11.2 sekunde i može povući do 135 km/h. Važno je spomenuti da je ugradnjom toplinske pumpe i novog sustava regenerativnog kočenja doseg skočio s 280 na 320 km. Maksimalna snaga punjenja je 100 kW, a u tom slučaju punjenje do 80% traje pola sata.
Recimo i kako zasad nema informacija o konvencionalnoj ponudi u vidu 1.2 benzinca i 1.5 BlueHDI dizelaša, koji su iz ponude povučeni još prošle godine. Ostane li ovako, Peugeot će se ipak moći hvaliti činjenicom da je ovo najjeftiniji sedmerosjed s električnim pogonom na tržištu.