Ako ste mislili kako nakon Audijevog Single Framea i BMW-ovih "bubrega" istim putem neće krenuti i Mercedes, prevarili ste se.
Najveća novost u Mercedesu je novi GLC koji je u estetskom smislu donio evoluciju Mercedesove prednje maske. Narasla je do maksimuma, a onda su je još i osvijetlili. Nakrcan novom tehnologijom i s više nego uočljivo istaknutim rodovnikom sprijeda, GLC ide protiv BMW-a iX.
A kad su u pitanju limuzine, BMW radi ubrzano na lansiranju novog i3. Limuzina je već prikazana u kamuflažnom odijelu, a u većoj mjeri je poznato i koliko su konkurentne njene karakteristike. Mercedes ne ostaje dužan i potiho najavljuje električnu C klasu.
Najavnu sliku mogli smo vidjeti i tijekom premijere GLC-a kad se na trenutak pokazao obris nove C klase s otkrivenom prednjom maskom. Dodajmo svemu LED osvjetljenje iste, pa s opravdanjem možemo postaviti pitanje kako će na ovaj dizajnerski iskorak reagirati konzervativniji dio Mercedesove publike.
Ako usporedite prednjice GLC-a i C klase, uvidjet ćete da potonji ima jednu horizontalnu letvicu više, te su sada četiri i sve su osvjetljene. LED dnevna svjetla u obliku trokrake zvijezde zato ostaju kao novi vizualni potpis marke.
A kad je tehnologija u pitanju, C i GLC će dijeliti istu MB.EA platformu. Prevedeno, to znači da možemo očekivati 800-voltnu arhitekturu, bateriju od 94 kWh i snage punjenja do 330 kW. Mercedes napominje kako će električna C klasa imati doseg od čak 800 km.
O uređenju interijera ne zna se puno, ali pretpostavke idu u smjeru toga da će Mercedes preslikati isti MBUX Hyperscreen zaslon od 99 cm. Ulazni model bi pak mogao imati poput CLA Superscreen sa tri zaslona ispod jedne plohe.