Sve su češće glasine o nasljedniku kultnog Hondinog roadstera.
Honda je predstavila S2000 na prijelazu tisućljeća, prije nešto više od 25 godina. Bio je to sportski kabriolet razvijen s jasnom namjenom, a to je pružiti nenadmašno vozačko iskustvo uz zadržavanje pristojne cijene. I u tome su uspjeli, jer je S2000 izdržao punih deset godina na tržištu.
Godinama se nagađalo o njegovu povratku, no novi model nikada nije stigao. Iako trenutno ne postoje konkretni planovi za njegovo oživljavanje, očito je da u Hondi i dalje postoji velika naklonost prema tom automobilu.
Prema pisanju australskog portala Drive, Tomoyuki Yamagami, glavni inženjer modela Prelude, nedavno je australskim medijima izjavio kako bi volio jednog dana ponovno razviti S2000. "To je automobil koji svaki Hondin zaposlenik voli", rekao je Yamagami, dodajući da bi, ako bi se model vratio, bio potpuno jedinstven i autentično Hondin.
"Znamo što se očekuje od Honde i od modela S2000, zato nam je važno zadržati Hondin DNK", objasnio je Yamagami. Naglasio je da S2000 ne bi bio rezultat zajedničkog projekta s drugim proizvođačem, poput suradnje Toyote i Subarua na modelima 86 i BRZ. Iako bi to razveselilo zaljubljenike u marku, takav pristup bi vjerojatno značajno povećao cijenu automobila i učinio ga manje dostupnim prosječnim kupcima.
Novi Prelude već je izazvao slične komentare. Iako Honda koristi dijelove iz Civica i Civica Type R kako bi smanjila troškove, Yamagami otkriva da je tvrtka već primila povratne informacije da je "automobil i dalje preskup". Cijene za europsko tržište još nisu objavljene, no mnogi očekuju da će hibridni kupe stajati više od 50.000 eura. Novi S2000, ako bi ikada bio razvijen, vjerojatno bi bio još skuplji.
Kada je bio nov, Honda S2000 je na svojem kraju imao cijenu od oko 300.000 kuna, dok je u Americi stajao oko 35.000 dolara. Prema izračunima američkog Zavoda za statistiku rada, to bi danas iznosilo oko 56.700 dolara, što bi ga svrstalo u rang s modelima poput Nissan Z Heritage Edition, Ford Mustang GT Premium i Toyote GR Supra.
Za sada u Hondi postoji samo želja inženjera da ga ponovno stvore, bez konkretnih planova. Izvorni S2000 ušao je u proizvodnju 1999. godine, s visokoturažnim 2,0-litrenim četverocilindričnim motorom od 240 KS. Kasnije je nastala i druga verzija, AP2, s većim 2,2-litrenim motorom.
Proizvodnja je trajala do 2009. godine, a proizvedeno je više od 110.000 primjeraka, od čega je više od polovice prodano u Sjedinjenim Državama. Danas je S2000 i dalje iznimno popularan među ljubiteljima automobila, a mnogi se nadaju da će se jednog dana vratiti na ceste