LEGENDARNI sportaš kojim je Audi okrenuo novu stranicu odradio je svoj posao te sada pomalo zaboravljen i napušten odlazi u vječna lovišta.
Tako barem tvrdi Bram Schot, predsjednik marke, koji je na Audijevom godišnjem okupljanju potvrdio da će aktualni TT otići u mirovinu, a na njegovo mjesto stići novi model, i to električni. Ova odluka će rijetke iznenaditi jer se o TT-u i njegovoj slaboj prodaji govori već neko vrijeme.
Uostalom, sportski automobili danas baš i nisu toliko popularni, posebno oni manji, pa je tako i Mercedes odlučio ugasiti svoj coupe, SLC otprije poznat kao SLK. Niša je to koja je dolaskom nekih novih koncepata ispala iz fokusa dosadašnjih korisnika, baš kao i monovolumeni.
Od ostalih novosti izrečenih na Audijevom okupljanju spomenimo dolazak Audija Q3 Sportback te vrlo vjerojatno još luksuznijeg A8.
Prisjetimo se...
Audi TT je zaživio još 1995. kao koncept, a onda je lansiran 1998. godine kao jedan od najzaslužnijih za drastičnu promjenu Audijevog imidža. Bar za početak onoga što je dovršio R8 godinama kasnije. Maleni sportaš originalnog dizajna s retro detaljima mnoge je osvojio, a nakon blažih preinaka zavoljeli su ga i aktivniji vozači. Ponuda je išla od 150 do 250 KS i quattra, a nudio se i roadster.
2006. godine stigao je i nasljednik, no očito nedovoljno dobro pogođenog stila da bi ponovio uspjeh prethodnika. Ako ni po čemu drugome, ostat će upamćen po RS izdanju s čak 360 KS. I konačno, 2014. godine stiže zadnja generacija koja je dvije godine kasnije redizajnirana. No ni to nije pomoglo pa je TT ostao na razini godišnje prodaje od oko 10.000 primjeraka u Europi.