DOSADAŠNJA praksa sugerirala je da će američke V8 zvijeri ući u nečujnu fazu.
Prvi koji je zastranio, doduše samo imenom, bio je Ford. Mustangovo ime ušlo je u svijet struje, i to na tržišno jako dobar način. Mustangovo ime iskorišteno je za električni crossover koji je na koncu bio odlično prihvaćen kod publike, kako u Americi tako i u Europi.
Mnogi se sada pitaju što će biti s originalnim Mustangom. Jedan od najpopularnijih sportskih modela na svijetu je nedavno dobio i gotovo pa trkaću izvedbu, a i najnovija generacija u ponudi ima moćni V8 motor.
U posljednjem intervjuu za Bloomberg čelni čovjek Forda Jim Farley otkrio je budućnost Mustanga. Upitan hoće li Mustang zadesiti oktanska budućnost kao u slučaju Porscheovog 911, Farley je otkrio plan za idućih deset godina.
"Dakle, kada kažete, može li to biti potpuno električni Mustang coupe? Ne, vjerojatno ne. Ali može li postojati djelomično elektrificirani Mustang coupe - i to svjetske klase? Da", rekao je Farley, prenosi Bloomberg.
Nema sumnje kako u Fordu rade na više frontova, a odluka će uvelike ovisiti i o tržišnim kretanjima. Zasad je najsigurniji hibridni nasljednik, ali električnu opciju ne treba isključivati. Uostalom električni Mustang s 900 KS već smo mogli vidjeti na SEMA-i. Valja živjeti u sadašnjosti, a nju čini Mustang GTD, cestovna verzija trkaćeg GT3, pokretana 5.2 V8 motorom s preko 800 KS. Cijena mu je 300.000 dolara.
Kad su pak Mustangovi rivali u pitanju, Camaro je pred zalaskom s vrlo upitnim nasljednikom. Postoji ideja da Camaro postane zasebni podbrend, ali i da se radi isključivo o električnom modelu. Challenger pak također odlazi u mirovinu, a mogao bi se lako vratiti kao električni model. Njegov veći brat Charger će u formi Daytona biti električni model, a postoji mogućnost lansiranja hibridne izvedbe predvođene 3.0 rednim twinturbo šestcilindrašem. Ono sigurno je da Hemi odlazi u povijest.