FOTO Zato ju volimo: Alfa udara ravno u srce specijalno uređenim ljepoticama

 Foto: Alfa Romeo

ALFA je lansiranjem Giulije pokazala da zna pogoditi pravu stvar, a Stelvijom da kompromisi nisu potrebni. Sada je vrijeme za proslavu. 
 
Nakon što su se Quadrifoglio izvedbe pokazale najboljima u paklu Nürburgringa aduti Alfe će dobiti i odgovarajuće izvedbe. Izvana će se tako Giulia i Stelvio distancirati posebnom Circuito sivom bojom, a jasan znak specijalne izvedbe su karbonski detalji vidljivi na kućištima retrovizora i prednjoj maski. Modeli kojima se obilježavaju rekordi na njemačkoj stazi postavljeni su na crne kotače, a iza njih se naziru kompozitne kočnice. 
 
 
Iznutra pak okruženje koje poziva na aktivnu vožnju. Sparco sportska sjedala u karbonskim školjkama upotpunjuju ionako vrhunski dojam koji ostavljaju nove Alfe. Tu je i pločica s rednim brojem te upravljač presvučen kombinacijom kože i alcantare. Manje bitno, sve Nürburgring Edition Alfe dolaze s Harman Kardon premium ozvučenjem i 8,8-inčnim zaslonom infotainmenta. 
 
Naklada je limitirana na svega 108 primjeraka svakog modela. Sve pokreće 2.9 V6  twinturbo dragulj s 510 KS i 600 Nm s kojim Stelvio stiže na stotku za 3,8 sekundi, a Giulia desetinku kasnije. Alfin SUV vozi do 283 km/h, a najljepša limuzina u klasi ne posustaje do 307 km/h. 
 
Ali to nije sve. Alfa u Ženevu dovodi i posebne izvedbe Stelvia. Model se sada nudi i u koži
presvučenim interijerom, dok Performance Pack donosi između ostalog aktivni ovjes i šperu.
 
 
No ni to nije sve. Ženevski debi imat će i prelijepa Alfa 4C u specijalnim Competizione i Italia izvedbama. Prva se zasniva na Coupe izvedbi i znak prepoznavanja je mat siva boja s karbonskim krovom, Akrapovič ispuhom i povećim kotačima promjera 19 inča straga i broj manjim sprijeda. 4C Italia je u plavoj boji i također ima ispuh s potpisom Akrapoviča. I ovdje je predviđeno po 108 primjeraka, a sve pokreće 1.75-litreni dragulj od 240 KS. Maksimalac je 258 km/h, a 100 km/h uhvate za 4,5 sekundi. 
 
Uživajte u galeriji fotografija.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.