FOTO Za užitak ne treba puno, a Toyota GR je više nego dovoljna

Foto: Toyota

IZBOR sportskih Toyota se upravo proširio novim izdanjem modela s kojim se Toyota vratila na scenu pravih vozačkih automobila. 

Nakon Supre i posebno Yarisa u GR izdanju red je došao na original, GR 86 koji i u novom izdanju zadržava iste roditelje, Subaru i Toyotu. A kako je Subaru svoj BRZ već prije otkrio javnosti, Toyotin blizanac jasno se distancira tek u detaljima. 

Upravo tako, GR 86 se distancira detaljima poput maske i LED svjetala, dok će u usporedbi s prethodnikom djelovati nešto agresivnije i moćnije, a time i zanimljivije. Međutim, sve to postaje nebitno nakon prvog zavoja jer onda se u fokus vozača vraća ono zbog čega ovakvi automobili i postoje. 

4265 mm dug coupe je potpunosti podređen vozaču, a tu ne mislimo samo na dizajn interijera. Klasični brojčanici i prekidači nestaju iz autoindustrije, ali ne i iz ovog automobila. Istina, tu je i dalje 7-inčni središnji zaslon, ali ostatak još uvijek živi u analognom svijetu. Minimalizam će se odraziti na vagi s tek 1270 kg, a sve će Toyota začiniti prvoklasno odmjerenom voznom dinamikom potenciranom 50-postotnim povećanjem torzijske krutosti. 

Šećer dolazi na kraju, a to je 2.4-litreni boxer motor koji daje maksimalnih 235 KS i 250 Nm koje šalje na stražnje kotače. 6.3 sekunde do 100 km/h je odličan rezultat, baš kao i informacija kako je šestostupanjski ručni mjenjač zadržan u ponudi. 

GR 86 na tržište dolazi do kraja godine, a cijena je zasad nepoznata. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.