Najnovija generacija BMW-a M5 podijelila je mišljenja zaljubljenika u automobile. Glavne zamjerke odnose se na njegovu veliku masu i korištenje hibridnog V8 motora. No, poznata njemačka tuning kuća AC Schnitzer sada nudi rješenje koje bi moglo uvjeriti i najveće skeptike. Predstavili su pakete nadogradnje za limuzinsku i karavansku izvedbu koji ne samo da povećavaju snagu, već i dodatno naglašavaju ionako agresivan izgled.
Promjene počinju tamo gdje je najvažnije – ispod poklopca motora. Serijski, 4,4-litreni twin-turbo V8 motor s hibridnim sustavom isporučuje impresivnih 717 konjskih snaga. Stručnjaci iz AC Schnitzera odlučili su podići ljestvicu pa, uz pomoć softverskih preinaka i novog ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika, snaga raste na čak 799 KS. Iako povećanje na papiru možda ne zvuči astronomski, u vožnji bi razlika trebala biti i više nego osjetna.
AC Schnitzer je pripremio i niz vizualnih poboljšanja za obje karoserijske izvedbe. Obje verzije dobile su nove prednje splitere sa suptilnim aerodinamičkim krilcima. Uz to, razvijen je i set za spuštanje ovjesa koji visinu vozila smanjuje za 20 mm. Iako se to ne čini mnogo, u kombinaciji s novim naplatcima, ova promjena ima transformirajući učinak na cjelokupan izgled automobila.
Govoreći o kotačima, radi se o AC Schnitzerovom modelu AC6. Ovi kovani naplatci dostupni su u aluminijskoj ili sjajno crnoj (glass black) završnoj obradi. Dimenzije su 21x10.5 inča sprijeda s gumama 285/35, te 21x11 inča straga s gumama 295/35. Za one vlasnike koji preferiraju originalne BMW M naplatke, tuner nudi i distancere od 7 mm kako bi se postigao savršen položaj kotača unutar blatobrana.
Na stražnjem dijelu oba modela opremljena su novim difuzorima. Karavanski Touring dobiva veći krovni spojler, dok limuzina ima diskretan spojler na poklopcu prtljažnika. Vlasnici koji žele personalizirati i unutrašnjost mogu naručiti aluminijske papučice, novi držač za ključeve te aluminijski poklopac za iDrive kontroler, čime se zaokružuje dojam sportske ekskluzivnosti.