PEUGEOT je osvježio 508, što uključuje limuzinu, karavan i, dakako, sportski PSE.
U segmentu je ponuda sve siromašnija, barem kad su u pitanju klasične limuzine i karavani. Ipak, neki igrači ostaju, bar dok SUV-manija u potpunosti ne zavlada svijetom. Jedan od njih je 508, model kojim je Peugeot i otvorio jednu od najuspješnijih dizajnerskih priča.
Automobil je sad redizajniran, prije svega sprijeda, gdje nova prednjica uključuje tanja svjetla u LED tehnologiji, ali i masku koja se sada neprimjetno stapa s prostorom odbojnika. Naravno, središnje mjesto dobiva novi logo marke pozamašnih dimenzija. Spomenimo i LED dnevna svjetla koja se sad sastoje iz tri međusobno paralelna svjetlosna elementa.
Straga su promjene manje uočljive. Nova grafika i natpis marke umjesto amblema su jedine uočljive novine. Unutra pak kao najveća novost očekivano dolazi s prostora ručice mjenjača. Zamijenjena je malenim prekidačem, kao na manjim 208 i 2008.
Uočit ćete i 10-inčni središnji zaslon, a koji sada nudi i over-air osvježavanje. Novi su i modovi prikaza digitalnog kokpita.
Najveća novost je da 508 ispod poklopca ne dobiva novi 1.2 blagi hibrid sa 136 KS koji je upravo dobio mjesto na 3008 i 5008, a koji u prosjeku donosi do 15% manju potrošnju goriva. Dakle, stari 1.2 trocilindraš sa 130 KS je i dalje početak ponude, kao i 1.5-dizelaš iste snage u dizelskoj ponudi.
Ali sada su u ponudi čak tri plug-in hibrida. Na putu do PSE sportaša tu su stari znanci sa 180 i 225 KS i baterijama od 12.4 kWh. PSE je ostao isti, a to znači 360 KS i baterija koja se puni za 100 minuta putem punjača snage 7.4 kW.
Model će se proizvoditi u francuskim pogonima u Mulhouseu, a na hrvatsko tržište stiže sredinom 2023. godine.