Audi A6 Avant je jedan od najboljih karavana, S6 je već opaki igrač na cesti, a RS6 je auto za odabrane. Sve nakon toga ide u domenu automobila za pistu. Ovo je jedan prijedlog.
Ako postoji netko kome Audi RS 6 nije dovoljan, rješenje dolazi iz radionice MTM (Motoren Technik Mayer). Njihov Pangaea GT nije uobičajeni tuning-projekt, već karavanska raketa. 1100 konjskih snaga, 1200 Nm okretnog momenta i karoserija u potpunosti izrađena od karbona – sve to zapakirano je u karavan koji izgleda kao da bi mogao prkositi gravitaciji Nürburgringa.
Ovo impresivno vozilo imalo je premijeru na Auto Zürichu 2025. godine, u okruženju gdje je, kako kažu, "zrak rijedak, a tlak turbina visok". Iako se i dalje prepoznaju geni RS 6, Pangaea GT stoji daleko iznad serijske verzije. Vjerovali ili ne, gotovo svaki dio automobila je redizajniran ili zamijenjen.
MTM ga opisuje kao prvi potpuno samostalno razvijeni automobil u povijesti tvrtke. I doista, više djeluje kao izazov Bugattiju i Ferrariju nego kao još jedan dorađeni Audi.
Ime Pangaea potječe od drevnog superkontinenta koji je povezivao sve kopnene mase. U slučaju ovog automobila, to ime simbolizira spajanje brutalne snage i inženjerske preciznosti.
Karoserija je u potpunosti izrađena od karbona, a svaki panel je posebno konstruiran. S duljinom od 5,13 metara i širinom od 2,12 metara, Pangaea GT je 13 centimetara duži i 17 centimetara širi od serijskog RS 6 Avanta. Prevedeno, parkiranje ovakvog automobila je pravi izazov. No karbonska konstrukcija nije tu radi izgleda. Ona smanjuje masu, povećava čvrstoću i osigurava stabilnost pri brzinama iznad 300 km/h.
Svaki otvor za zrak, spojler i difuzor ima svoju aerodinamičku svrhu. I unutrašnjost odražava naglasak na sportsku ozbiljnost umjesto luksuza. Umjesto pet sjedala, tu su četiri karbonska školjkasta sjedala, po dva sprijeda i straga.
Kabina kombinira Alcantaru, kožu i vidljivi karbon, bez kromiranih detalja ili nepotrebnih ukrasa.
Ispod poklopca nalazi se poznati 4,0-litreni V8 biturbo, ali temeljito prerađen. MTM je ugradio nove turbine, redizajnirao usis zraka, prilagodio elektroniku i dodao novi ispušni sustav koji zvuči kao da bi mogao "pomaknuti Alpe". Rezultat je 1100 KS i 1200 Nm okretnog momenta.
Ubrzanje do 100 km/h traje manje od 2,5 sekunde, a do 200 km/h stiže za oko osam sekundi. Najveća brzina iznosi 350 km/h.
Ovjes je u potpunosti prilagođen novoj situaciji. Povećan je trag kotača, aerodinamika je dodatno usavršena, pa Pangaea GT ostaje miran i neutralan i pri brzinama većim od 300 km/h.
MTM će proizvesti samo 25 primjeraka Pangaea GT-a, uz jedan prototip za prezentacije. Cijena nije službeno objavljena, no smatra se da će biti u visokom šesteroznamenkastom iznosu. Svejedno, tko tek sada razmišlja o kupnji, vrlo vjerojatno je već zakasnio.